Хүний хөгжлийн төв

Эрдэнэт үйлдвэр ХХК-ийн дэргэдэх Ш.Отгонбилэгийн нэрэмжит Технологийн сургуулийн    

Хүний хөгжлийн төв

         Компанийн алсын хараа, эрхэм зорилго, бизнес төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэхэд шаардлагатай хүний хөгжлийн  оновчтой бодлогыг боловсруулж, хүний хөгжлийг эрхэмлэн, хүний нөөцийн өгөөжийг дээшлүүлэх зорилгоор (Эрдэнэт үйлдвэр ХХК-ийн тогтвортой хөгжлийн цогц бодлого баримт бичгийн 1.3 заалт) Ерөнхий захирлын 2018 оны 03-р сарын 22-ны А/ 325 тоот тушаалаар Эрдэнэт үйлдвэр ХХК-ийн дэргэдэх Ш.Отгонбилэгийн нэрэмжит Технологийн сургуулийн  Хүний хөгжлийн   төвийг  байгуулж,  2018-2019 оны хичээлийн жилээс эхлэн   үйл ажилагааг нь  эхлүүлж  байна.

Зорилго:

  Эрдэнэт үйлдвэр ХХК-ийн хүний нөөцийн хөгжлийн бодлоготой уялдуулан удирдлагаар хангадаг, бодлого тодорхойлдог  зөвлөлдөх  бүтцийг бүрдүүлж ажиллах, хүний нөөцийн хөгжлийн  чиглэлээр Технологийн сургуулийн оролцоог тодорхойлох  

Зорилт:

- Байгууллагын  бизнес  зорилгыг хэрэгжүүлэхэд  шаардлагатай , ур чадвар өндөртэй ажиллах хүчийг хангахад туслах

 - Хүний эрхийг дээдлэн ажилтантай жендерийн тэгш эрхтэй, нээлттэй ил тод, шудрага үнэлгээ, ёс зүй, хариуцлагатай хөдөлмөрийн харилцааг бий болгох

-Багш,  ажилтныг үр бүтээлтэй  тасралтгүй  хөгжүүлэх  оновчтой бүтэц буй болгох

- Ажилтны сурч  боловсрох,   ажил мэргэжлээрээ  өсөн хөгжих нөөц бололцоог бүрэн хангаж, өндөр чадвартай боловсон хүчнийг бүрдүүлэх

Хүний хөгжлийн төвийн бүрэлдэхүүн

  Тэргүүлэх мэргэжилтэн

Боловсрол судлалын ухааны  доктор (Ph.D) Б.Энхцэцэг нь Боловсролын үнэлгээний төвийн дэргэдэх үндэсний шинжээч, монгол үндэсний  сургагч багш, Дээд боловсролын CDIO академийн гишүүн. Орхон аймгийн эрдэмтдийн зөвлөлийн тэргүүлэгч, нарийн бичгийн дарга. WSTEM in Mongolia Орхон салбарын тэргүүн. Боловсролын салбарт 27 жил ажиллахдаа, Боловсрол  соёлын газар мэргэжилтэн, их, дээд сургуульд  багш зэрэг алба хашсан. ОХУ-ын Эрхүүгийн үндэсний их сургууль, Сингапурын Политехникийн  их сургуульд мэргэжил дээшлүүлсэн.  Япон. Солонгос зэрэг  улсад  болсон Ази –Номхон далайн бүс нутгийн  эрдэм шинжилгээний бага хуралд  илтгэл хэлэлцүүлсэн.

 

Сургалтын мэргэжилтэн

   Монгол овогт Дашнямын Хүрэлбаатар нь 1966 оны 02 сарын 09 төрсөн. 1985 онд МУИС –ийг   Газарзүй – Зурагзүйч, 1994 онд Төрийн Захиргаа Удирдлагын Институтыг “төрийн захиргааны менежер аргазүйч”, 2010 -2012 онд БНХАУ- ын Тянжиний Технологийн их сургуулийг “Мэргэжлийн боловсролын удирдлага” мэргэжлээр тус тус төгссөн. 

1998 – 1999 онд АНУ – ын Питсбургийн их сургууль, 2000 онд Японы Токиогийн их сургууль, 2003-2004 онд ХБНГУ-ын Хамбургийн их сургууль, 2007 оноос хойш БНХАУ-ын Шанхай, Тенжин, Нинбо-ийн  их сургуулиудад мэргэжил дээшлүүлсэн. Боловсролын салбарт 30 гаруй жил ажиллаж байгаа, Мэргэжлийн боловсролын чиглэлээр судалгаа хийдэг, МУБИС-ийн докторант,  Монгол улсын зөвлөх багш, Олон улсын хөдөлмөрийн байгууллагын “Бизнесээ Эхэл” “Бизнесээ хөгжүүл” сургалтын сургагч багш,

 

Үйл ажиллагааны чиглэл:

-  Тасралтгүй  сургалтын  хөтөлбөрүүдийг  (ХАБЭА-н, Бүтээмж-Инновацийн, Менежментийн гэх мэт олон төрлийн сургалтууд)  хэрэглэгчийн  шаардлагад  нийцсэн сургалтын хэрэгцээг шинээр тодорхойлж, үр дүн  буюу чадамжид суурилсан бодлого боловсруулж, хэрэгжүүлэх

-  Гадаад,  дотоодын  их дээд сургууль, эрдэм шинжилгээний  байгууллагуудтай холбоо тогтоож, гадаад  харилцаа, хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх

- Эрдэнэт  үйлдвэр  ХХК-ийн удирдлага, Технологийн сургуулийн удирдах зөвлөл,Эрдмийн зөвлөл болон  сургуулийн  захирлаас өгсөн  үүрэг  даалгаврыг хэрэгжүүлэх

- Багшлах  бүрэлдэхүүний  мэдлэг  боловсрол, ур чадвар,дадлага туршлагыг дээшлүүлэх боломж нөхцөлийг бүрдүүлж, хөгжүүлэх талаар санаачлагатай ажиллах

- Эрдэнэт  үйлдвэр  ХХК-ийн цех, нэгж, хэлтсүүдтэй хамтын ажиллагаагаа бэхжүүлэх, ахисан түвшний богино хугацаатай сургалтуудыг сонирхогч талуудтай хамтран зохион байгуулах, мэргэшсэн  мэргэжилтэн, шинжээч, аудитор бэлтгэх зэрэг олон улсын шалгуурт нийцсэн үйл ажиллагаа явуулах

- Сургалт, судалгатай холбогдолтой бодлогын баримт бичиг болон дүрэм,журмыг боловсруулж, хэрэгжилтэд хяналт тавих

- Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах, нэмэлт өөрчлөлт оруулах

- Сургалтын хөтөлбөрийн агуулга , хэрэгжилтийн үр дүн чанарт байнгын дүн шинжилгээ, өөрийн  үнэлгээ  хийх  зэрэг  үйл ажиллагааг явуулж байна.